Philips 7500 Series DST7511/80 HV ZWART

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 8 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Philips 7500 Series DST7511/80 HV ZWART op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

m***********@h********** 08-05-2024

Fijn strijkijzer! Door de spitse punt kom je makkelijk bij elk klein kreukeltje en hoekje. Het strijkijzer ligt vrij licht in de hand, dus makkelijk bedienbaar. Wordt ook snel warm.
Enige minpunt vind ik de stroeve kabel: deze is van heel apart materiaal, wat niet lekker uitrekt. Daardoor tijdens het strijken al een keer de stekker uit het stopcontact gegaan als je naar de verre hoekjes wil.
Toch wel zeker een aanrader: de kabel woedt misschien op termijn wat flexibeler

j******************@h********** 07-05-2024

Fijn simpel strijkijzer wat doet wat het moet doen

Strijken doe je liever niet iedere dag, maar deze Philips strijkijzer maakt het strijken een stuk makkelijker. Het enige minpunt is dat hij erg zwaar is en als je het grote waterreservoir vult dus helemaal zwaar wordt. Verder strijkt hij alle stoffen goed glad en doet hij wat hij moet doen. Een pluspunt is het kalkverwijderingssysteem werkt ook goed waardoor je geen last van kalk hebt.

Pluspunten

• Kreukels verdwijnen snel
  • Simpel in gebruik

Minpunten

• Zwaar

Xander1986 29-04-2024

Strijkgemak in stijl

De Philips 7500 strijkijzer biedt een naadloze strijkervaring, versterkt door handige extra's. Een snelle opwarmtijd maakt het gebruiksvriendelijk, zelfs als je in de ochtend even snel je shirt moet strijken. Het ingebouwde kalkverwijderingssysteem beschermt zowel het strijkijzer als je kleding, waardoor de levensduur wordt verlengd. Bovendien voegt het strakke zwarte design een vleugje stijl toe aan elke wasruimte, en dankzij het compacte ontwerp hoeft het niet te worden opgeborgen. Kortom, ik ben zeer tevreden met dit strijkijzer.

Pluspunten

• Glijd lekker over de stof
  • Gewicht

Stacey 28-04-2024

Super fijne lichtgewicht strijkijzer

Fijn strijkijzer, ik ben er erg blij mee. Ik heb het mogen testen, en ben meteen verkocht. Het is een fijn lichtgewicht strijkijzer, ligt fijn in de hand. En mijn was is vrij snel kreukloos! Zo is de was strijken nog eens leuk. :) Het heeft een fijne spitse voorkant, zodat je ook overal aan kunt komen. Doet wat het moet doen, 5 sterren!

• Makkelijk in gebruik

Mandyvs 28-04-2024

Absoluut een aanrader!

Ik had een nieuwe stoomstrijkijzer nodig en ik kwam bij deze uit. Hij is wat groter dan ik had verwacht toen hij uit de doos kwam maar dat is geen probleem. Op die manier ben je ook weer sneller klaar. Tijdens het testen viel me op dat hij gemakkelijk in gebruik is. Je zet hem aan, hoeft maar heel kort te wachten en je kunt gelijk aan de slag. Ik hoefde hem ook helemaal niet hoog te zetten om evengoed heel makkelijk de kreukels uit mijn kleding te krijgen. Zelfs met mijn spijkerbroek ging het heel soepel en dat is normaal nooit zo. Er zit een speciaal ´drip stop systeem´ op wat er voor zorgt dat er geen druppels op je kleding terecht komen als je aan het strijken bent. Ook bevat het een speciaal systeem om kalk tegen te gaan. Dus ik ben erg tevreden!

Vedant Mukherjee 28-04-2024

Dit strijkijzer is een echte gamechanger!

Dit strijkijzer is een echte gamechanger! Ik heb dit strijkijzer gekregen om te testen. Het warmt ongelofelijk snel op en de stoom strijkt elk kledingstuk perfect glad. Het Drip Stop-systeem voorkomt waterplekken, wat een must is bij het strijken van gevoelige materialen zoals zijde en wol. Het kalkverwijderingssysteem zorgt voor een langdurige werking en verminderde onderhoudsbehoefte. Het automatisch uitschakelen is een geweldige functie voor iemand zoals ik die soms vergeet het strijkijzer uit te zetten. Mijn kleding ziet er na elke strijkbeurt professioneel verzorgd uit, fris en perfect glad. Het flexibele snoer verhoogt mijn bewegingsvrijheid aanzienlijk, wat bijdraagt aan een soepelere strijkervaring. Dit strijkijzer biedt zowel fantastische prestaties als groot gebruiksgemak.

Pluspunten

• Drip-stop system
  • Makkelijk om te gebruiken
  • Gladde Strjkzool

SYak 26-04-2024

Strijken is leuk

Deze pracht van een strijkijzer uit de Philips Azur collectie heb ik mogen testen.

Tijdens het strijken ervoer ik een zeer aangename gebruiksgemak. Dankzij het Drip Stopsysteem voorkomt het waterdruppels op je kleding en daarmee ook vlekken.

Voor de drukke allesdoener in het huis is dit een hele mooie aanwinst. Het bespaard enorm veel strijktijd gezien het apparaat erg snel opwarmt.

Het opwarmen is niet het enige wat de strijktijd vermindert. Je hoeft er namelijk niet al te vaak over heen te gaan om je mooie kledingstukken glad te strijken.

Strijken zonder zorgen is zeer mogelijk met dit strijkijzer. Het heeft namelijk een anti-brandbeveiliging die het apparaat wel in maar liefst 30 seconden laat uitschakelen wanneer het op de zoolplaat staat.

Wanneer het tijd is om het apparaat schoon te maken gaat dit erg gemakkelijk met de Snelle-kalkverwijderingssysteem.
Dit is een zogezegd bakje aan de onderzijde dat alle kalk verzameld die je makkelijk loskoppelt.

• Warmt snel op
  • Anti brandbeveiliging

Bemmel74 26-04-2024

Krachtige strijkijzer met een mooi design

Een fijne strijkijzer met pure stroomkracht en dat ook nog eens met een mooi design. Het Drip Stop-systeem is erg prettig omdat het voorkomt dat er water op je kleding komt. Verder is deze strijkijzer minder zwaar als mijn vorige; dat is ook wel een fijne bijkomstigheid. De zool is voor mij nog even wennen; lijkt wat stroever dan mijn vorige strijkijzer. De kreukels verdwijnen echter wel als sneeuw voor de zon; en daar koop ik voornamelijk toch een strijkijzer voor. Helaas heb ik de snelle kalkverwijderingssysteem nog niet kunnen uitproberen; daarvoor heb ik nog niet genoeg gestreken:). Kortom een prima strijkijzer gezien de prijs/kwaliteit verhouding!

Pluspunten

• design
  • warmt snel op
  • 3200W
  • gewicht

Minpunten

• zool